اخبارگوناگون

آخرین گزارش مالی توییتر نشان می دهد که این شرکت 1 میلیون کاربر را از دست دادند

آخرین گزارش مالی توییتر نشان می دهد که این شرکت 1 میلیون کاربر را از دست دادند
امتیاز دهید

هنگامی که از شبکه های اجتماعی سخن به میان می آید، ناخود آگاه ما را به یاد فیسبوک و توییتر می اندازد، که هر کدام با اهداف و مقاصد مخصوص به خود در سراسر جهان خدماتی را ارائه می دهند. این روز ها برخلاف فیس بوک که طی چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه می کند، توییتر حال و روز خوبی ندارد و نتوانسته هم پای رقیب ستنی خود مسیر را طی کند.

 

حتما بخوانید:  توییتر نیز تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد!

برای اثبات این ادعا، چه سندی مستدل تر از گزارش مالی سه ماه دوم سال جاری، که از کاهش تعداد کاربران و زیان مالی این شرکت در این بازه ی زمانی خبر می دهد.  طبق این گزارش، توییتر در سه ماهه منتهی به 30 ژوئن، بالغ بر 1 میلیون کاربر خود را در مقایسه با سه ماهه نخست امسال از دست داده است.

توییتر

توییتر در ماه آوریل ادعا کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی، ۱۴ درصد رشد داشته است، اما براساس گزارش وب‌سایت انگجت (Engadget) ارقام نشان می دهد که برخلاف ادعای توییتر، آمارها ثابت است و از رشد تعداد کاربران خبری نیست.

سرانجام گزارش امروز این شرکت این موضوع را تصدیق می کند که  توییتردر سه‌ماهه دوم 2017 میلادی، حدود 116 میلیون دلار زیان مالی را تجربه کرده که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته، برابر با 107 میلیون دلار عنوان شده بود. میزان درآمدهای حاصل از تبلیغات در این شبکه اجتماعی نیز، 489 میلیون دلار ذکر شد. این در حالیست که این شرکت در سه‌ماهه دوم سال 2016، 535 میلیون دلار را از طریق تبلیغات به‌دست آورده بود.

به غیر از زیان مالی، به دلیل عدم توانایی این شرکت از محافظت کاربران در برابر ترول ها و حملات سایبری، در سه ماهه گذشته رقم قابل توجهی از کاربران خود را از دست داده است. هر چند این شرکت طی ماه های اخیر تمامی تلاش خود را برای رفع این مشکلات و ارتقای پلت فرم بکار بسته است، اما به نظر می رسد این اقدامات کافب نبوده و توانسته کاربران را راضی نگه دارد و منجر به ترک آن ها شده است.

منبع: UBERGIZMO

Please Login to comment
avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
بستن
بستن