آموزشکسب و کار

آکادمی ایمیل مارکتینگ: احترام به مخاطبین، اولین شرط موفقیت!

متاسفانه خیلی ها بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ را با ارسال ایمیل به یک فهرست بلند بالا از ایمیل هایی که خریده و یا پیدا کرده اند، اشتباه گرفته اند. اولین اصل در ایمیل مارکتینگ احترام به مخاطب است. هر اقدامی که این اصل را زیر پا بگذارد، سرانجام تلخ اسمپینگ را پیش رو دارد. و تمام هزینه ها را بر باد می دهد. در ادامه با نیوز کالا همراه باشید تا کمی موشکافانه تر وارد این مبحث مهم شویم.

قبل از این که هر مطلبی در مورد ایمیل مارکتینگ بخوانید. این نکته را سر لوحه کارتان سازید که مهمترین اصل، احترام به مخاطب است.

ایمیل مارکتینگ
خب! به چه افرادی می توانم ایمیل ارسال کنم؟ در جواب باید بگوییم، برای ارسال ایمیل به هر شخصی، باید از آن شخص اجازه داشته باشید. و این اجازه از طریق: فرم اشتراک در خبرنامه، ثبت نام در وبسایت شما و اعلام رضایت شخص برای گرفتن ایمیل، افرادی که در کنفرانس ها، نمایشگاه ها، و یا محل شرکت شما فرم پر کرده اند و همچنین کسانی که از شما خرید کرده اند و یا تمایل به خرید دارند، صادر می شود.

پس این ذهنیت کاملا اشتباه را دور بیانذازید که، یک لیست آماده از ایمیل ها را خریداری کنم و برایشان ایمیل تبلیغاتی ارسال کنم. مطمئن باشید لیستی که شما خریده اید، قبل از شما توسط خیلی های دیگر ارسال هم شده است و نتیجه ای در بر نداشته و فقط پولی از کف داده و نگاه دیگران را نسبت به خود ناخوشایند می کنید و سریعا در لیست اسپم وارد می شوید.

آکادمی ایمیل مارکتینگ: احترام به مخاطبین، اولین شرط موفقیت!

و اما حرف آخر…

گول این فهرست های آماده را نخورید و اعتبار خویش را که برایش زحمت ها کشیده اید با این کار خدشه دار نسازید.

تهیه شده در نیوز کالا

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید